Maatregelen COVID-19 virus

Maatregelen COVID-19 virus (coronavirus) / Chiptekort

Momenteel hervatten wij onze werkzaamheden weer zoals u van ons gewend bent. Echter is de levering van hardware door de "perfect storm corona" voorlopig niet op het niveau van pre-corona.

Wachttijden lopen op tot twee jaar bij geselecteerde merken/producten. Informeer bij uw accountmanager naar de actuele status en impact.

Bij een opleving van het COVID-19 virus zullen wij de volgende maatregelen treffen:

  • Al onze medewerkers werken zoveel mogelijk vanuit huis
  • De continuïteit van onze dienstverlening is gewaarborgd
  • Alle niet noodzakelijke locatiebezoeken worden geannuleerd
  • Social Hotspot is tijdens kantooruren gewoon telefonisch bereikbaar
  • Voor niet dringende vragen kunt u ons ook een e-mail sturen
  • Wij willen u vragen support tickets via de gebruikelijke weg aan te maken
  • Social Hotspot beschikt over een noodvoorraad vervangende hardware
  • Support zal zoveel mogelijk op afstand (telefonisch) worden verricht (Remote Support)
  • Wij monitoren de situatie op een dagelijkse basis, eventuele nieuwe maatregelen zullen op deze pagina worden geplaatst
Neem contact op




Hoofdkantoor Social Hotspot Nederland