Maatregelen COVID-19 virus (coronavirus) / Chiptekort
Momenteel hervatten wij onze werkzaamheden weer zoals u van ons gewend bent. Echter is de levering van hardware door de "perfect storm corona" voorlopig niet op het niveau van pre-corona. Wachttijden lopen op tot twee jaar bij geselecteerde merken/producten. Informeer bij uw accountmanager naar de actuele status en impact.
Bij een opleving van het COVID-19 virus zullen wij de volgende maatregelen treffen:
- Al onze medewerkers werken zoveel mogelijk vanuit huis
- De continuïteit van onze dienstverlening is gewaarborgd
- Alle niet noodzakelijke locatiebezoeken worden geannuleerd
- Social Hotspot is tijdens kantooruren gewoon telefonisch bereikbaar
- Voor niet dringende vragen kunt u ons ook een e-mail sturen
- Wij willen u vragen support tickets via de gebruikelijke weg aan te maken
- Social Hotspot beschikt over een noodvoorraad vervangende hardware
- Support zal zoveel mogelijk op afstand (telefonisch) worden verricht (Remote Support)
- Wij monitoren de situatie op een dagelijkse basis, eventuele nieuwe maatregelen zullen op deze pagina worden geplaatst
Neem contact op